SimpliSafe Wireless Outdoor Beveiligingscamera review

simplisafe outdoor cam

Als je SimpliSafe gebruikt, betaal je waarschijnlijk al voor de videoservice Redelijk intuïtieve app-interface Duidelijke, hoogwaardige videokwaliteit

Traag om verbinding te maken Aanzienlijke problemen met de draadloze verbindingSommige instabiliteitsproblemen met apps

Deze camera past goed in het SimpliSafe-ecosysteem, hoewel er enkele bugs zijn die moeten worden opgelost.

Het ontbreken van een buitencamera was lange tijd een van de weinige minpunten van het SimpliSafe beveiligingssysteem. Dat verandert met de nieuwe draadloze buitencamera van het bedrijf, een stijlvol apparaat dat, in tegenstelling tot de chintzy-binnencamera van het bedrijf, eruitziet alsof het is gebouwd met het SimpliSafe-ontwerpmotief in gedachten.

De camera heeft een compact ontwerp, gebouwd als een kleine cilinder – denk aan een halfhoge soepblik – bevestigd aan een magnetische basis waardoor hij vrij vrij kan worden verplaatst, hoewel hij bedoeld is om hoog op een muur te worden gemonteerd en naar beneden gericht is de grond. De basis kan eenvoudig aan de muur worden bevestigd via twee meegeleverde schroeven.

De camera wordt aangedreven door een flinke batterij, vergelijkbaar met wat je in een Ring-deurbel vindt. De batterij kan worden verwijderd en extern worden opgeladen via een microUSB-kabel (meegeleverd); SimpliSafe zegt dat de batterij 3 tot 6 maanden meegaat voordat hij opnieuw moet worden opgeladen. Als het opladen van batterijen niets voor jou is, kan de camera ook fulltime worden aangesloten via een microUSB-kabel die zich onder een rubberen lipje aan de achterkant van het apparaat bevindt. (Een waterdichte kabel van 25 voet kost je $ 50 extra.) Als je de camera op een plek monteert waar veel zonlicht is, is het misschien een nog betere optie om het optionele zonnepaneel ($ 69) te installeren om de batterij te bewaren afgemaakt.

simplisafe buitencamera zonnepaneel

Vanuit het oogpunt van specificaties dekt de SimpliSafe-buitencamera de meeste bases, hoewel deze afhankelijk is van een verbinding met een SimpliSafe-basisstation en toetsenbord van de derde generatie en niet zelfstandig kan werken (u moet hem ook aansluiten op uw 2,4 GHz wifi-netwerk). Het apparaat heeft een indrukwekkende weerbestendigheid van IP65 en neemt 1080p-video op over een gezichtsveld van 140 graden. Tweerichtingsaudio is inbegrepen, evenals twee nachtzichtopties: traditioneel infrarood of full colour nachtzicht via een geïntegreerde spotlight. Bewegingsdetectie en activiteitszones zijn beschikbaar en de camera kan worden ingesteld om te waarschuwen op basis van elke beweging of alleen met detectie van mensen.

Als je een SimpliSafe-hub hebt, is het instellen letterlijk een kwestie van één knop: start gewoon de SimpliSafe-app, selecteer “Een camera instellen” en druk op een knop op de achterkant van de camera wanneer daarom wordt gevraagd. Al het andere wordt achter de schermen afgehandeld, waardoor dit misschien wel de eenvoudigste camera-instelling is die ik tot nu toe ben tegengekomen.

SimpliSafe-app

Als je alleen naar een live videofeed kijkt, is de camera redelijk, maar niet de beste op de markt. Video is duidelijk, maar de app is extreem traag om verbinding te maken met de camera en hem wakker te maken, vaak duurt het 5 tot 15 seconden voordat de feed verschijnt. Bij het opnemen van video heeft het systeem nog wat ruimte voor verbetering. Het kostte me veel beweging om een ​​melding van de app te ontvangen, zelfs bij de hoogste gevoeligheidsinstellingen, en clips die werden opgenomen werden vaak gemarkeerd als “Geen video” beschikbaar. De app crashte regelmatig wanneer ik op de knop “terugspoelen” tikte om oudere clips in de primaire interface af te spelen. De app heeft de neiging om zijn wifi-verbinding nogal wat te verliezen, en het duurt opnieuw enkele seconden om hem weer te vinden. Beide nachtzichtmodi zijn effectief, maar alles heeft last van een “pop-in” -probleem waarbij de lens een paar seconden moet werken om zich aan te passen aan het omgevingslicht, waardoor de eerste momenten van elke opgenomen video overbelicht blijven.

Houd er rekening mee dat u een bewakingsplan nodig heeft om veel gebruik te maken van de camera; anders bent u beperkt tot het live bekijken van video’s. Een abonnement van $ 10 per maand biedt onbeperkte opname-opties voor maximaal vijf camera’s en is ontworpen voor mensen die geen professionele beveiligingsmonitoring willen. Upgraden naar SimpliSafe’s 24/7 professionele monitoringplan, voor $ 25 maand, verhoogt het maximum tot 10 camera’s; het goede nieuws is dat als je SimpliSafe als beveiligingssysteem gebruikt, de kans groot is dat je dit abonnement al hebt.

De video van de camera is solide, maar vanuit draadloos oogpunt moet er nog wat werk worden verzet en de app kan wat glans gebruiken voor stabiliteit. Dat zijn knikken die waarschijnlijk kunnen worden gladgestreken met wat tijd en geduld. De hardware is redelijk geprijsd (hoewel het niet goedkoop is). Als u al een SimpliSafe-gebruiker bent, is het uiteindelijk de moeite waard om te profiteren van de 60 dagen geld-terug-garantie om te zien of het systeem goed werkt in uw omgeving.