Ring Pan Tilt Mount review: de enige manier om een ​​pan/tilt-beveiligingscamera van Ring te krijgen

Ring Stick up Cam on Ring Pan Tilt Mount

Verandert een stationaire Ring Stick Up Cam in een pan/tilt-cameraVergroot het horizontale gezichtsveld van de camera van 130 tot 340 graden en geeft de camera een kantelhoek van 60 graden Kan binnen of buiten worden gebruikt

Afhankelijk van wisselstroom, waardoor de flexibiliteit van Ring Stick Up Cams op batterijen en op zonne-energie teniet wordt gedaan Kan een persoon die zich in zijn gezichtsveld beweegt niet automatisch volgen Kan niet worden geprogrammeerd om periodiek een kamer te vegen of te stoppen bij waypoints

De Ring Pan Tilt Mount verandert een Ring Stick Up Cam in een pan/tilt-camera. Het kan binnen of buiten worden gebruikt, maar de afhankelijkheid van wisselstroom neemt de flexibiliteit weg die een Ring Stick Cam-batterij of zonne-energie biedt.

$ 44,99

$ 44,99

Elke Ring-camera heeft één ding gemeen: een vaste kijkhoek. Sommige fabrikanten van beveiligingscamera’s bieden pan/tilt-modellen die een veel breder gezichtsveld bieden dankzij een motor die de cameralens van rechts naar links en op en neer kan bewegen, maar Ring doet dat niet. Wat het biedt, is de verweerde Ring Pan-Tilt Mount voor de Ring Stick Up Cam – en het is behoorlijk fantastisch.

Het gebruik van verschillende merken beveiligingscamera’s kan nekpijn zijn. Wie wil de ene app gebruiken om te zien wat er in huis gebeurt en de andere om een ​​kijkje te nemen in de achtertuin? Vóór de Pan-Tilt Mount was de enige keuze die Ring liet voor mensen die een zeer breed bereik nodig hadden, de aanschaf van meer dan één camera. Dit nieuwe product lost dat dilemma op. Door hem te koppelen met de Stick Up Cam voor binnen en buiten, wordt de anders statische 130 graden horizontaal en het gezichtsveld van de camera uitgebreid tot 340 graden en kan de camera over een boog van 60 graden worden gekanteld.

Ring Stick Up Cam verwijderd van Pan Tilt Mount

Michael Brown/Gieterij

Het aandrijven van een motor zou echter snel een batterij leegmaken, dus de Pan-Tilt Mount is afhankelijk van een wisselstroomvoeding. Als je de Ring Stick Up Cam Plug-In hebt, heb je deze al: je steekt gewoon de stroomkabel in de nieuwe houder in plaats van in de camera. Als je de Stick Up Cam Battery of Stick Up Cam Solar hebt, moet je de houder kopen die is gebundeld met Rings voedingsadapter voor binnen ($ 49,99) of voedingsadapter voor binnen/buiten ($ 54,99).

De Pan-Tilt Mount zelf wordt verkocht voor $ 44,99, of je kunt hem gebundeld met de Ring Stick Up Cam Plug-In kopen voor $ 129,99 (een besparing van ongeveer $ 15 vergeleken met de twee afzonderlijk). De Pan-Tilt Mount kan worden gebruikt met de camera op een plat oppervlak, zoals een aanrecht, of u kunt hem en de camera aan een muur bevestigen met de hardware die in de doos wordt geleverd.

Ring-app met Pan Tilt Mount

Michael Brown/Gieterij

Zodra je een Stick Up Cam hebt gedockt op de Pan-Tilt Mount, verandert de gebruikersinterface die over de liveweergave van de Ring-app wordt gelegd, en wordt er een Roteer-pictogram in de rechterbenedenhoek toegevoegd. Als u op het pictogram tikt, wordt een wit vierkant geopend met een richtingspad voor het besturen van de pan/tilt-motor. Door op de pijlen te tikken die naar boven of naar beneden wijzen, kantelt de camera in die richting. Zoals je zou verwachten, schuift de camera in richtingen door op de pijl naar rechts of links te tikken.

De pan-tilt-motor is zeer snel en responsief, voltooit zijn horizontale boog van 340 graden in minder dan zes seconden na het indrukken van de linker- of rechterpijl, en kantelt van het ene uiterste naar het andere in minder dan drie seconden na het indrukken van de pijl omhoog of omlaag pijl. Het richtingspad verduistert het onderste derde deel van de live verticale weergave, maar u kunt dat beeld onmiddellijk herstellen door op de X te tikken om het richtingspad te sluiten.

Ring Pan Tilt Mount bij maximale kanteling naar beneden

Michael Brown/Gieterij

Als je de camera eenmaal in de gewenste richting hebt gedraaid of gekanteld, blijft hij in die richting totdat je hem verandert. Als de camera stroom verliest, zal hij door zijn volledige bewegingsbereik fietsen wanneer de stroomtoevoer wordt hersteld, maar hij zal dan terugkeren naar de laatste positie waarin hij zich bevond voordat hij stroom verloor. Dat is een goed ding.

De Ring Stick Up Cam kan natuurlijk beweging detecteren, maar heeft geen gezichtsherkenning. En in tegenstelling tot sommige speciale pan-tilt-camera’s, stelt de pan-tilt-montage de camera van Ring niet in staat automatisch vast te houden aan iets dat in zijn gezichtsveld beweegt en het vervolgens te volgen totdat het zich in zijn gezichtsveld bevindt. Andere tekortkomingen: je kunt geen “patrouille”-pad definiëren dat de camera automatisch volgt om een ​​gebied te bewaken, en je kunt ook geen waypoints aanwijzen waar de camera automatisch naartoe gaat. Een andere mate van elegantie die ontbreekt, is de mogelijkheid om overal in het gezichtsveld van de camera te tikken en de camera onmiddellijk te laten draaien of kantelen om op dat gebied scherp te stellen. Je vindt de meeste van deze functies in een speciaal gebouwde pan/tilt-camera, maar Ring kan maar zoveel doen met dit add-on-apparaat.

het komt neer op

De Ring Pan-Tilt Mount is het beste alternatief voor een echte pan/tilt-camera in het Ring-ecosysteem. Het geeft een Ring Stick Up Cam niet alle functies en verfijning die een speciaal gebouwde pan/tilt-beveiligingscamera zou hebben. En het grootste nadeel voor implementaties is de afhankelijkheid van wisselstroom. Als je geen buitenstekker in de buurt hebt, kun je deze niet gebruiken. Dat gezegd hebbende, vergroot het het bereik dat je kunt krijgen met een Ring Stick Up Cam aanzienlijk en zou het de noodzaak kunnen elimineren om meer dan één camera te kopen.