Defender Guard Pro review: een solide beveiligingscamera voor een mooie prijs

Uitstekende beeldkwaliteit Ondersteunt lokale opslag (32GB microSD-kaart meegeleverd, herkent tot 256GB kaarten)Persoonsdetectiefunctie

Vereist een bekabelde stroomaansluitingMoet aan de buitenkant van het huis worden gemonteerd

De Defender Guard Pro is een eenvoudige, betaalbare manier om het gebied rond uw huis te bewaken.

$ 126,00

Beste prijzen vandaag: Defender Guard Pro

$ 110,99

Defender liet met zijn Defender Guard 2K-resolutie camera zien dat hij begrijpt wat de meeste mensen willen van een beveiligingscamera voor thuis: solide beveiligingsfuncties, intuïtieve bediening en een betaalbare prijs. Het nieuwste aanbod, de Defender Guard Pro 2K wifi-camera, vinkt al die vakjes aan en levert slimme detectie, een bewegingsgeactiveerde spotlight, haarscherpe beeldkwaliteit, ingebouwde opslag en een gebruiksvriendelijke app allemaal voor slechts $ 126.

De camera in bullet-stijl is duurzaam gebouwd voor gebruik buitenshuis met een IP67-classificatie, wat betekent dat hij is beschermd tegen binnendringend stof en korte onderdompeling in water. Hij is uitgerust met dubbele wifi-antennes, een schijnwerper en een ingebouwde microfoon voor tweerichtingscommunicatie met iedereen in het gezichtsveld van de camera.

Deze recensie maakt deel uit van TechHive’s berichtgeving over de beste beveiligingscamera’s voor thuis, waar u beoordelingen van het aanbod van de concurrentie vindt, plus een kopersgids voor de functies waarmee u rekening moet houden bij het winkelen voor dit type product.

Een pigtail aan de achterkant van de montageplaat van de camera bevat een voedingsadapter en PoE-aansluitingen (power-over-ethernet). PoE is een standaard die de overdracht van zowel data als stroom via één enkele ethernetkabel mogelijk maakt. Dit vereenvoudigt de installatie wanneer er geen stopcontact buitenshuis beschikbaar is, omdat u een enkele kabel naar uw huis kunt leiden. U hebt een PoE-injector nodig om van deze functie te kunnen profiteren.

De Guard Pro heeft een topresolutie van 2K (2560 x 1440 pixels) en ondersteunt zowel zwart-wit als kleuren nachtzicht. Smart Human Detection zorgt ervoor dat bewegingssensoren alleen door mensen worden geactiveerd in plaats van door alle bewegingen, en je kunt je verdediging verdubbelen door de schijnwerper ook door beweging te laten activeren.

Defender Guard Pro

Verdediger

De camera neemt video lokaal op op een microSD-kaart, en ongebruikelijk voor een beveiligingscamera, wordt geleverd met een vooraf geïnstalleerde kaart van 32 GB. De kaartlezer herkent kaarten met een capaciteit tot 256 GB, maar upgraden betekent het weggooien van de 32 GB-kaart die bij de camera wordt geleverd.

Het instellen van de Guard Pro is eenvoudig. Ik heb gemakkelijk toegang tot een buitenstopcontact, dus ik kon de voedingsadapter van de camera gebruiken in plaats van PoE. Nadat ik de camera had aangesloten, duurde het ongeveer een minuut om op te starten, waardoor ik voldoende tijd had om de Defender Guard-app te downloaden en een account te registreren. Toen de LED van de camera groen flitste, hoefde ik alleen maar op de knop “+” in de app te tikken om de camera toe te voegen en de aanwijzingen te volgen om hem met mijn wifi te verbinden. Het proces was naadloos en duurde minder dan vijf minuten.

Zodra de camera is aangesloten, moet u deze op een buitenmuur plaatsen en installeren. De Defender Guard-app bevat een Wi-Fi-detectietool waarmee u de signaalsterkte van uw netwerk kunt controleren op de door u gewenste installatieplek. Wanneer je een sterke verbinding hebt geverifieerd, kun je de meegeleverde montagesjabloon gebruiken om het gebied af te bakenen waar je de camera gaat plaatsen. Je hebt een boor nodig om de gaten voor te boren, maar de rest van het bevestigingsmateriaal wordt meegeleverd.

De beeldkwaliteit van de Guard Pro is indrukwekkend in zowel standaard als high definition, maar als je wifi-netwerk en breedbandverbinding de bandbreedte hebben om het aan te kunnen, is 2K-weergave de juiste keuze. De kwaliteit neemt natuurlijk af naarmate je meer op de 16x digitale zoom drukt, maar het is nog steeds duidelijk genoeg om details zoals gezichtskenmerken en kentekennummers te onderscheiden. Video die werd vastgelegd met nachtzicht in kleur was goed verlicht met nauwkeurige kleuren, en infrarood zwart-wit nachtzicht zorgde voor een uitstekende verlichting met een sterk contrast.

Defender Guard-app

Michael Ansaldo/IDG

De menselijke detectie was nauwkeurig tijdens mijn testen, wat enorm werd gewaardeerd omdat eekhoorns en buurtkatten regelmatig door mijn tuin rennen. Je kunt dit uitschakelen ten gunste van algemene bewegingsdetectie als je niet-menselijke bewegingen wilt volgen, zoals ik deed toen ik besloot auto’s die mijn oprit oprijden te monitoren. De app biedt tal van manieren om bewegingsdetectie en waarschuwingen aan te passen, waaronder meerdere detectiegevoeligheden, aanpasbare detectiezones en de mogelijkheid om te plannen wanneer de camera “gewapend” is.

Met de Defender Guard-app zijn al deze functies eenvoudig te beheren. Er wordt een startscherm geopend waar al uw verbonden Defender-camera’s worden weergegeven met miniaturen voor liveweergave. Als u op een miniatuur tikt, worden de videofeed en het bedieningspaneel voor die camera gestart. Dit omvat knoppen voor het vastleggen van video en schermafbeeldingen van de live-feed van de camera, het activeren van de microfoon en het activeren van de spotlight of ingebouwde sirene. Een optie met het label “Geschiedenisrecord bekijken” biedt toegang tot uw door gebeurtenissen geactiveerde videoclips.

De Defender Guard Pro presteerde solide in mijn tests, zonder uitval van verbindingen of significante vertragingen. De Defender Guard-app was net zo betrouwbaar met snelle reacties en geen bevriezingen. Over het algemeen is het een mooi gepolijst systeem dat betrouwbare huisbeveiliging binnen het bereik van de meeste budgetten brengt.